Již před několika sezónami se podařilo dostat celý šampionát z nevhodných a hlavně jezdecky absolutně nezajímavých „ betonových placek“ opuštěných vojenských letišť na atraktivní a divácky velmi přehledné okruhy které nejen umožňují divákům sledovat z nadhledu celou délku tratě. Výhoda je ale i na straně závodníků, hrubý beton byl pověstným zabijákem pneumatik, zato jemný asfalt okruhů je k obutí značně milosrdnější. Okruhy jsou navíc výborně zabezpečeny, takže ani malý výlet vozu mimo trať nemusí nutně končit poruchou karosérie nebo ohrožením přihlížejících diváků. Jedinou výjimkou je závod v Praze, který je pořádán nejen pro potěchu oka diváka a srdíčka drifterů. Jezdci zde mají skvělou příležitost prezentovat své partnery širší veřejnosti než na závodním okruhu.​

To že je v této sezóně na co koukat dokazuje stále rostoucí zájem o jediný mistrovský šampionát v driftu u nás. Rekordy v návštěvnosti závodů CDS padly již v Sosnové i Mostě. Jistě ani Pražský dvojzávod nezaostane návštěvností a překoná minulý tak vydařený ročník. Z bezpečnostního hlediska se již dnes pracuje na přípravě takových podmínek, aby nemohlo v žádném případě dojít byť jen k náznaku ohrožení diváků. I jezdcům budou nechány malé únikové zóny aby nedošlo k nehodám , které by je mohli vyřadit na delší dobu z boje o body do celého šampionátu. V současné době je již znám termín, trať a nový systém tandemové jízdy, který bude použit v rámci tohoto závodu. Další kolo CDS se tak stává exkluzivní příležitostí jak prezentovat náš sport. Doufejme tedy, že se trochu rozmarné počasí umoudří, jezdci připraví techniku a nenechají si utéct skvělý závod. V průběhu následujícího týdne vás budeme informovat o startovní listině, časovém harmonogramu a složení poroty rozhodčích.