![](/public/drivers/7e23a60007da6afb5eb1d1dc0ee0ea42.jpg)
Přezdívka: | |
Kategorie: | PRO3 |
Tým: | Hypers Drift Team |
Země: | Česká republika |
Partneři: | neuvedeno |
Web: | neuvedeno |
FB: | Jiři Jani Pangerlovi |
Instagram: | @hypers_drift_team, @pangerlovi |
Youtube: | neuvedeno |
Věk: | 36 |
O mně: |
Přezdívka: | |
Kategorie: | PRO3 |
Tým: | Hypers Drift Team |
Země: | Česká republika |
Partneři: | neuvedeno |
Web: | neuvedeno |
FB: | Jiři Jani Pangerlovi |
Instagram: | @hypers_drift_team, @pangerlovi |
Youtube: | neuvedeno |
Věk: | 36 |
O mně: |
BMW E46
|
|
Značka: | BMW |
Model: | E46 |
Motor: | M54B30T |
Výkon (HP): | 430 |
Kroutící moment (Nm): | 500 |
Váha vozu (kg): | 1400 |
Pneumatiky: | |
O autě: |
Ukazatel | Výsledek |
---|---|
Počet závodů | 5 |
Počet kvalifikačních jízd | 10 |
Počet odjetých battlů | 2 |
Počet vyhraných battlů | 0 |
Nejlepší v kvalifikaci | 0x |
Ukazatel | Výsledek |
---|---|
Počet závodů | 6 |
Počet kvalifikačních jízd | 11 |
Nejlepší v kvalifikaci | 0x |
Závod | 1. jízda | 2. jízda | 3. jízda | Nejlepší | Pořadí |
---|---|---|---|---|---|
RD2 Gymkhana Challenge - Panenský Týnec | 00:30,840 | 00:31,130 | 00:30,840 | 6. | |
RD1 Gymkhana Challenge - Car Wars | 00:27,110 | 00:26,820 | 00:26,820 | 3. |
Závod | 1. jízda | 2. jízda | 3. jízda | Nejlepší | Pořadí |
---|---|---|---|---|---|
RD5 Drift Challenge - Grand Final - P.Týnec | 59 | 65 | 65 | 9. | |
RD4 Drift Challenge - Car Wars | 75 | 71 | 75 | 7. | |
RD3 Drift Challenge - Panenský Týnec | 0 | 52 | 52 | 15. | |
RD2 Drift Challenge - P. Týnec | 74 | 59 | 74 | 5. | |
RD1 Drift Challenge - Car Wars | 61 | 64 | 64 | 17. |
Závod | 1. jízda | 2. jízda | 3. jízda | Nejlepší | Pořadí |
---|---|---|---|---|---|
RD4 Gymkhana Challenge - Grand Final - Pananeský Týnec | DNF | 00:44,260 | 00:44,260 | 10. | |
RD3 Gymkhana Challenge - Car Wars | 00:37,380 | 00:38,170 | 00:37,380 | 11. | |
RD2 Gymkhana Challenge - Panenský Týnec | 00:48,080 | 00:47,450 | 00:47,450 | 11. | |
RD1 Gymkhana Challenge - Car Wars | 00:51,420 | 00:51,130 | 00:51,130 | 9. |