Nedělní gymkhana v severočeském Litvínově v Drift Car Areně přilákala dostatek fanoušků spálených gum, klimatické podmínky byli přívětivé. Počet přihlášených byl trochu skromnější. Borci kategorií Street i PRO od dopoledních hodin v rámci tréninků předváděli šou. Trať od loňska doznala dost změn, chybělo atraktivní (ač méně bezpečné) rameno jeřábu. Vše ale směřovalo představení jezdců a k ostrým jízdám.  Na trať se postavilo 19 jezdců kategorie Street a 8 jezdců kategorie PRO. Pole tradičně zpestřovala i řada drifterů z Německa.

Denis Cozlovschii

Kategorie Street:

Řada borců se trápilo se schématem trati nebo s technickými obtížemi. Mezi ně patřily Jan Lukačík, Pavel Fejt, Olga Lounová, Achim Kropf, Lukáš Krejčí a bohužel i Pavel Jaroš. Lepší časy tam začali padat v rámci „topten“ slušné jízdy předváděl nejmladší pilot v poli Michal Helebrandt a vyneslo mu to pěkné desáté místo. Deváté místo vybojoval německý pilot Kevin Leis na Compactu jenž předváděl vyrovnané výkony. Osmou pozici obsadil Vojtěch Müller na kombíkové E36, o příčku výše se probojoval na stejném typu vozu jedoucí Martin Srba jenž vodil svůj kombík velmi čistě. Šestou příčku obsadil a první pod minutu časově se dostal na „zetku“ jedoucí Denis Cozlovschii. Pátá pozice připadla dalšímu Compactu v rukou Vítězslava Rona, nepopulární čtvrtou pozici bral Miroslav Dušek pilotující kupátko e36. Třetí příčku získal Petr Hříbal jezdící na E30 Pickup, stříbro připadlo druhému Compactu z týmu Bříza Motorsport jenž opět skvěle vodil Tadeáš Jagelka. Ale jízdu o level výš s časem 53,600 s předvedl vítěz a zároveň leader šampionátu na dalším Compactu jezdící Pavel Machan.

Petr Škoda

Kategorie PRO:

Skromnější pole osmi jezdců předvedlo také velký boj o triumf. Poslední osmou příčku obsadil pilot kompresorové S13 Petr Škoda jenž se také trápil se schématem trati. Sedmý se umístil Jiří Černý na kombíku E36, šestou pozici vybojoval matador Jan Kolárovec tradičně vodící Nissan 200SX. Na páté příčce skončil jeden z favoritů Kuba Valena, jeho jízdy byly naoko velmi pohledné ale osudným se mu stalo parkování a penalizace jej bohužel deklasovali. Čtvrtý se umístil německý pilot Thomas Geithner. Do nejlepší trojky se překvapivě probojoval Jan Linhart na bílém kupátku E36 který zajížděl velmi vyrovnané časy. Druhá pozice byla souzena Davidu Mrlinovi, ten měl sice technické potíže se svým „bavorákem“, ale dokázal s podstatně slabším Compactem kategorie Street od Pavla Machana zajet fantastický čas 55,900 s. Porazil jej pouze německý pilot René Scherübl pilotující krásnou Toyotu Supru. Scherübela toto vítězství vyneslo na vedoucí průběžnou pozici.

Diváci si tedy v Litvínově přišly na své, souboje byly napínavé a vyrovnané až do konce.